Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[26.03.2007] Pacific Warriors 2: Dogfight

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna » FPP, TPP i FPS Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[26.03.2007] Pacific Warriors 2: Dogfight
Autor Wiadomość
mateo_2388
Mistrz Forum



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno

Post [26.03.2007] Pacific Warriors 2: Dogfight
kategoria:gry akcji
zręcznościowe

producent: InterActive Vision
wydawca: ValuSoft
dystrybutor PL: PLAY
data premiery: 08 listopada 2003
data wydania PL: 13 stycznia 2004
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium III 700 Mhz, 128 MB RAM, 16MB akcelerator 3D, 600 MB HDD.


Pacific Warriors 2: Dogfight to najnowsze dzieło studia developerskiego InterActive Vision, które słynie z niedrogich symulatorów o zręcznościowym charakterze. Nie inaczej jest tym razem. Omawiana gra jest kontynuacją Beyond Pearl Harbor: Pacific Warriors i - jak sama nazwa wskazuje – jej akcja przenosi wszystkich śmiałków nad wody Oceanu Spokojnego w burzliwych czasach II Wojny Światowej.

Przed rozpoczęciem rozgrywki, wybieramy stronę konfliktu, jaką będziemy reprezentować – do wyboru mamy: Stany Zjednoczone lub Japonię. Pacific Warriors 2: Dogfight oferuje do przejścia 50 rozbudowanych misji (po 25 na każde z walczących państw) - w tym m.in. podniebne pojedynki z wrogimi myśliwcami, bombardowanie wyznaczonych przez dowództwo celów (morskich i lądowych), „standardowe” zadania rekonesansowe, czy loty ubezpieczające sojusznicze jednostki. Bardzo często podczas wykonywania jednej operacji, dostajemy także cele dodatkowe - podczas odbywania lotu treningowego przez radio może np. zostać nadany sygnał o nacierających myśliwcach wroga. Jako, że aktualnie będziemy pilotować bombowiec, pozostaną nam dwa wyjścia: wrócić na ziemię i „przesiąść się” na jedną ze zwrotniejszych maszyn, bądź też pozostać w powietrzu i rozpocząć trudny pojedynek. Wśród dostępnych samolotów wypada wymienić chociażby SBD Dauntless, F6F Hellcat, B5N2 czy A6M3, wszystkie w zróżnicowanych kolorystycznie kamuflażach.

Podniebne zmagania odbywają się zarówno podczas dnia jak i nocy, zaś za generowanie efektów graficznych programu odpowiada silnik Renderware (znany np. z Grand Theft Auto 3). Realistyczny wygląd wody, dopracowane modele samolotów, zróżnicowane efekty pogodowe, szereg ładnie odwzorowanych wysp znajdujących się na Pacyfiku, równie udane efekty wystrzałów czy wybuchów - to tylko wybrane przykłady możliwości engine'u. Na uwagę zasługuje także intuicyjne (lekko uproszczone w porównaniu do poprzedniej części) sterowanie oraz klimatyczna ścieżka dźwiękowa.




Post został pochwalony 0 razy
Pon 9:46, 26 Mar 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna » FPP, TPP i FPS Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin