Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[21.03.2007] Max Payne

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna » FPP, TPP i FPS Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[21.03.2007] Max Payne
Autor Wiadomość
mateo_2388
Mistrz Forum



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno

Post [21.03.2007] Max Payne
producent: Remedy Studios
wydawca: Take 2 Interactive
dystrybutor PL: Play It
kategoria: gry akcji


Data Premiery:
Świat: 26 lipca 2001
Polska: 17 września 2001
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D.

Max Payne to nowatorska gra akcji TPS, powstała przy współpracy zespołów Remedy i 3D Realms. Wcielamy się w niej w rolę tajnego agenta, ściganego przez wszystkie służby specjalne świata, po tym jak posądzono go o zabicie własnego szefa. Pragnąc pomścić swoją wymordowaną rodzinę, przenosi się on w sam środek porachunków przestępczego świata Nowego Jorku. Tam musi stawić czoła bezwzględnym mordercom, narkomanom, złym gliniarzom, skorumpowanym politykom i innym postaciom wyłaniającym się z mroku przerażającej realizmem trójwymiarowej scenerii.

Gra Max Payne powstała z myślą o stworzeniu nowej jakości na rynku gier akcji, z widokiem z perspektywy trzeciej osoby. Posiadając rewolucyjny system walki, klimatem przypomina film, uwidaczniając inspiracje twórców, czerpane wprost z czarnych kryminałów z lat 50-tych, powieści należących do gatunku Pulp Fiction oraz współczesnych hitów produkowanych w studiach znajdujących się w Hollywood, a w szczególności z kultowego filmu Matrix.

Niezwykle rozbudowana fabuła stopniowo odkrywa kolejne tajemnice, w czasie gdy Max wkracza w najciemniejsze obszary kryminalnego podziemia, gdzie musi oczyścić się z ciążących na nim zarzutów oraz odkryć i zdemaskować mroczną sieć zdrady i konspiracji.

Nowy syntetyczny narkotyk, zwany Valkyr, rozprzestrzenia się po Nowym Jorku jak zabójcza plaga, pozostawiając po sobie koszmarny ślad - stosy trupów. Narkomanów po zażyciu Valkyra ogarnia żądza mordu, ich żyły wypełniają się palącą nienawiścią. Dla Drug Enforcement Agency (DEA, agencji ds. walki z narkotykami) narkotyk ten stanowi zło wcielone, które odkrywa mroczną cześć ludzkiego umysłu, wzbudzając w ludziach potrzebę niszczenia.

Specjalny agent DEA – Max Payne jest najlepszym kandydatem do wykonania odpowiedzialnego zadania, jakim jest zniszczenie źródeł narkotyku za wszelką cenę. Jako człowiek na krawędzi, nie mogący zapomnieć o potwornych wydarzeniach ze swojej przeszłości, gdy trzy lata temu jego rodzina została zamordowana przez członków gangu, znajdujących się pod wpływem Valkyra, będzie gotowy na poświecenie swojego życia, aby zniszczyć niebezpieczny narkotyk. Musi on w przebraniu przeniknąć w szeregi mafii działającej na terenie Nowego Jorku, odpowiedzialnej za dystrybucję narkotyku.

Przenikając do środowiska najbardziej niebezpiecznych kryminalistów, Max próbuje w pojedynkę odkryć i powstrzymać narkotykowe imperium, bez względu na wiążące się z tym konsekwencje. Niestety w fabule następuje dramatyczny zwrot, kiedy szef Maxa, jedyny człowiek znający prawdziwą tożsamość i cel misji, zostaje zamordowany. Działający ciągle pod przykrywką Max zostaje wrobiony w morderstwo swojego szefa i nagle otrzymuje miano zabójcy gliniarza.

Gdy zostaje odkryta jego prawdziwa tożsamość, Max przeprowadza desperacką ucieczkę i ukrywa się wśród cieni Nowego Jorku. Opanowany wściekłością Max składa przysięgę: pomścić śmierć swojej rodziny, ukarać ludzi odpowiedzialnych za wrobienie go w zabójstwo szefa oraz odnaleźć i zniszczyć źródło Valkyra. Teraz Max Payne przejdzie nawet przez piekło, aby ostatecznie zakończyć ten koszmar.

Różnorodność zabudowy miejskiej - od regionów zasypanych odpadami przemysłowymi, po dzielnice luksusowych domów dla bogaczy, a wszystko to odwzorowane z ogromną dbałością o szczegóły.
Trójwymiarowy engine graficzny Remedy zapewnia najwyższy poziom szczegółowości i świetne efekty świetlne, powodując, że postacie poruszają się z większą płynnością (wprawione w ruch zostają nawet ubrania), a twarze nabierają ekspresji.
Przyspieszenie 3D (MAX-FX), dopracowanie detali, poszczególne efekty i system animacji postaci powodują gładkość, a jednocześnie żywość otaczającego środowiska.
Naturalny sposób poruszania się (nawet z bliskiej odległości) i ekspresja ruchów twarzy.
Sekwencje w zwolnionym tempie są unikalną cechą Max Payne - nie tylko powodują, że rozgrywka przypomina oglądanie filmu, ale także stanowią znakomity efekt wizualny, gdy gracze mogą obejrzeć w zwolnionym tempie jak wystrzelone przez nich kule trafiają w przeciwników.
Sekwencje walki i wydarzeń przypominają film akcji rodem z Hong Kongu. Max może unikać kul wykonując serię uników, a jednocześnie opróżniać magazynki własnych pistoletów oddając strzały w kierunku przeciwnika.
Prawdziwa broń, która zachowuje się realistycznie (rozbłysk ognia podczas wystrzału, rykoszety), ale także rzeczywiste wydają się efekty trafień - strzał w nogę spowoduje, że Max zacznie kuleć, zostawiając za sobą krwawy ślad, podczas gdy strzał w klatkę piersiową będzie najczęściej oznaczał koniec gry, ale dopiero po tym jak w zwolnionym tempie obejrzysz jak kula przelatuje przez ciało Maxa.




Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:21, 21 Mar 2007 Zobacz profil autora
Gomez
Maniak



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
uwielbiam tą gierkę.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:40, 21 Mar 2007 Zobacz profil autora
MASACRE
Maniak



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Post
stara dobra gra


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:16, 21 Mar 2007 Zobacz profil autora
mateo_2388
Mistrz Forum



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno

Post
klasyka strzelanek i co tu więcej mówić


Post został pochwalony 0 razy
Czw 9:08, 22 Mar 2007 Zobacz profil autora
MASACRE
Maniak



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Post
to nie


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:16, 22 Mar 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna » FPP, TPP i FPS Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin