Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[21.03.2007] Emergency 4: Global Fighters For Life

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna » RTS Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[21.03.2007] Emergency 4: Global Fighters For Life
Autor Wiadomość
mateo_2388
Mistrz Forum



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno

Post [21.03.2007] Emergency 4: Global Fighters For Life
producent: Sixteen Tons Entertainment
wydawca: Take 2 Interactive
dystrybutor PL: TopWare Poland
zobacz: pomoc techniczna dystrybutora
kategoria: strategiczne

Data Premiery:
Świat: 31 marca 2006
Polska: jeszcze nie ogłoszona

tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: brak danych
wymagania wiekowe: 12+

nośnik: 2 CD
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 5700 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP.

Emergency 4 to kolejna odsłona unikatowej serii gier strategicznych, będących połączeniem klasycznego RTSa z realistyczną symulacją działań różnego rodzaju zespołów ratowniczych. W czwartej części piastujemy stanowisko szefa fikcyjnej organizacji ratunkowej, w skład której wchodzą wyspecjalizowane grupy zadaniowe – od strażaków, przez ratowników medycznych, policjantów, a na specach od usterek technicznych kończąc. Oprócz standardowych rozwiązań znanych z poprzednich części, twórcy wprowadzili szereg unowocześnień i innowacji.

Bodaj najistotniejszym novum w Emergency 4 jest związanie niemal wszystkich misji „kampanii” (głównego trybu gry) z jednym, tętniącym życiem miastem, co w efekcie owocuje ciągiem przyczynowo-skutkowym między kolejnymi zadaniami i wynikami naszych działań. Firma posiada własny budżet i szczegółowy zakres obowiązków, tylko od gracza zależy na co przeznaczy w danym miesiącu dostępne środki oraz jaki będzie efekt jego poczynań. Sama gra zaś toczy się w czasie rzeczywistym, świat gry jest w pełni dynamiczny, ulega nieustannym zmianom, zaś naszym głównym zajęciem jest baczna obserwacja kolejnych zdarzeń oraz podejmowanie odpowiednich decyzji w celu zminimalizowania ilości ofiar oraz strat w mieniu. Oprócz ratowania ludności lokalnej od wszelkiego rodzaju nieszczęść i katastrof, gracz otrzymuje także zadania w skali międzynarodowej – wraz z ekipą wyrusza np. zwartą jednostką zadaniową na mroźną Antarktydę, czy też formuje i wysyła oddział specjalistów mających nieść pomoc na Bliskim Wschodzie, bez przerwy zagrożonym atakami terrorystycznymi. Misje przygotowano ze szczególną dbałością o zróżnicowanie, każde zadanie wymaga więc indywidualnej analizy oraz zaangażowania konkretnych służb, w zależności od rodzaju zagrożenia. Czasami będzie to zwykła konieczność udzielenia komuś pomocy medycznej, czasami przytrafi się samochodowy karambol, innym razem zdarzą się pożary wielkich połaci terenu, powodzie, trzęsienia ziemi, a nawet brutalne i bezwzględne akty terroru. Liczba wszystkich, odgórnie przygotowanych przez autorów zadań, sięga dwudziestu, co przy olbrzymiej kompleksowości naszych działań i dużym poziomie skomplikowania większości wydarzeń, zapewnia graczowi kilkadziesiąt godzin strategicznej, realistycznej rozgrywki.

Zupełną nowością w serii Emergency jest przygotowany specjalnie dla czwartej części tryb multiplayer, oczywiście opierający się na zasadzie cooperative. Łączymy więc swoje siły i wspólnie staramy się zażegnać wielkiemu niebezpieczeństwu. Do naszej dyspozycji oddano także nowe zabawki ratownicze – np. awionetka rekonesansowa, górski śmigłowiec ratowniczy czy też „TransAid”, duży samolot transportowy, przeznaczony do misji międzynarodowych. Udoskonalenia nie ominęły szaty graficznej, programiści i artyści ze szczególną pieczołowitością koncentrowali się na przygotowaniu zapierających dech w piersiach efektów, np. niezwykle efektownego i realistycznego rozprzestrzeniania się ognia, wiernego odwzorowania efektów pogodowych, refleksów światła czy gry światłocieni. Fizykę gry napędza zmodernizowany silnik, zapewniający symulację rzeczywistości na wysokim poziomie – każde zawalenie się mostu czy budowli wygląda inaczej, w zależności od masy obiektu i wykorzystanych w konstrukcji materiałów. Z racji na duży poziom trudności i komplikacji gry, programiści ze szczególną uwagą podeszli do usprawnienia interfejsu użytkownika i ułatwienia kontroli nad akcją gry, m.in. poprzez poprawienie systemu tzw. micromanagementu, wprowadzenie systemu aktywnej pomocy w czasie gry oraz przygotowanie kompleksowego i rozbudowanego tutoriala, który nawet kompletnego laika nauczy tajników ratowania życia i mienia przed różnorakimi niebezpieczeństwami. Wreszcie, gracz ma możliwość skorzystania z tzw. Challenge Mode i wypróbowania się w zupełnie nowym środowisku.




Post został pochwalony 0 razy
Śro 11:50, 21 Mar 2007 Zobacz profil autora
MASACRE
Maniak



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Post
grałem w emergency3 i niezłe było


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:21, 21 Mar 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna » RTS Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin