Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[18.01.2007] Rady i pomoce do Gothica II cz.2

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna » Pomoc w grach i innych :) Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[18.01.2007] Rady i pomoce do Gothica II cz.2
Autor Wiadomość
maniak
Gość






Post [18.01.2007] Rady i pomoce do Gothica II cz.2
ak zostanę zabójcą smoków?

PODPOWIEDŹ 10. Zabójcy smoków rekrutują się spośród żołnierzy. Ci zaś są obecnie na służbie u bogatego właściciela ziemskiego - Onara. Porozmawiaj z Torlofem, Lee i Onarem, a dowiesz się, że przyjmą cię na służbę, jeśli zdobędziesz poparcie kilku żołnierzy. Oto misje, które na ciebie czekają. Aby zostać rekrutem, trzeba wypełnić większość z nich.

1) W imieniu Torlofa udaj się do Sekoba i spokojnie przekonaj go do uległości. Potem pobij strażników w domu Bengara. Torlof opowie się za tobą.

2) Wilk bez oporów wstawi się za tobą. Wystarczy, że z nim pogadasz.

3) Aby zyskać uznanie Corda, musisz opanować walkę mieczem na poziomie 30 punktów.

4) Roda przekona jedynie twoja siła. Aby dowieść mocy muskułów, unieś miecz osiłka.

5) Jarvis da ci swe błogosławieństwo, jeśli pokonasz trzech spośród pięciu ludzi Sylvia. Do wyboru masz walkę z Festerem, Sentenzą, Rodem, Raoulem lub Bullko. (Kolejność według rosnącej skali wyzwania.)

6) Fester szanuje tych, którzy go pokonali, Senteza wstawia się za tymi, którzy dali mu
50 sztuk złota.

7) Cipherowi skradziono narkotyzujące ziółka. Są trzy sposoby poprawienia nastroju żołnierza. Po pierwsze możesz wręczyć mu dziesięć bagiennych ziół. Druga opcja to wsypanie złodzieja - Dara. Cipher przyłoży mu i zaraz poczuje się lepiej. Ostatnie rozwiązanie to odzyskanie skradzionej paczki. Znajdziesz ją w portowym magazynie w Khorinis. Dostępu do skrytki broni opryskliwy ochroniarz.

Rozdział 2

Mapa Kolonii: 1. Droga z Khorinis; 2. Oblężony zamek; 3. Obozowisko orków; 4. Pierwsza kopalnia; 5. Kryjówka Diego; 6. Druga kopalnia; 7. Trzecia kopalnia; 8. Kryjówka Marcosa; 9. Smok Pandrodor; 10. Smok Pedrakhan; 11. Smok Feomathar; 12. Smok Finkregh.


Paladyni mi nie wierzą. Co robić?

PODPOWIEDŹ 11. W zamku porozmawiaj z Lordem Hagenem. On również nie daje wiary twym słowom, ale wręcza ci klucz do wrót wiodących do Kolonii. Chce, byś sprawdził bajkę o smokach, a przy okazji przyniósł wieści od kapitana Garonda nadzorującego wydobycie rudy. Przejście do doliny jest w górach na południu. Starannie wybieraj drogę, unikając orków. Przemykaj się jaskiniami.

Jak wejdę do oblężonego zamku?

PODPOWIEDŹ 12. Główna brama jest zamknięta. Jedyna droga prowadzi od południa, w miejscu gdzie mur został uszkodzony przez ogromny taran. Aby dostać się do wyrwy, omiń zamek od wschodu. Płynąc rzeką, unikasz patroli wroga. By podejść do wyrwy, wywab i zabij orka-strażnika. Jeśli jesteś na to za słaby, po prostu biegnij do wyrwy i wskocz na zniszczony taran. Gdy stajesz na drewnianej konstrukcji, orkowie odpuszczają. Wejdź po balu, a potem wespnij się na mur.

Jak dowiodę obecności smoków?

PODPOWIEDŹ 13. Dowodem, który przekona Lorda Hagena, jest pismo od Garonda. Dostaniesz je jednak dopiero wtedy, gdy sprawdzisz postęp prac w trzech kopalniach. Masz dostarczyć raport: ile rudy udało się zebrać. Kapitan daje ci mapę.

Kopalnia 1. została opuszczona. Ostatnim, który ocalał, jest Diego. Ukrył on skrzynie w niewielkim jarze (patrz mapa). Przepytaj cwaniaczka i wyciągnij od niego raport dla Garonda.

W kopalni 2. resztki zespołu pracują w ciągłym strachu, bowiem wokół kręcą się jaszczury. Fahjed żąda, byś rozprawił się z przywódcą stada. Zabij bestię sam lub zwab go do obozowiska, licząc na pomoc robotników.

Kopalnia 3. jest zajęta przez potwory. Ocalały paladyn Marcos wycofał się do kryjówki w pobliżu zamku (patrz mapka). Porozmawiaj z Marcosem i przekaż informacje Garondowi.

Rozdział 3

Gdzie jest Oko Innosa?

PODPOWIEDŹ 14. Gdy Lord Hagen dostaje raport Garonda, wysyła cię po amulet do klasztoru. Tam od Pyrokara dowiadujesz się, że Oko Innosa zostało skradzione! Jorgen stojący przed klasztornym mostem wskaże ci trop złodzieja. Skaczesz z mostu i płyniesz górską rzeką, aż napotkasz stojącego przy brzegu człowieka. Pogadaj z nim, a dowiesz się, którą dróżką pobiegł zbieg. Ścieżka prowadzi w góry, a leżące tu i ówdzie ciała kapłanów dowodzą, że podążasz właściwym tropem. Przy kamiennym kręgu Poszukiwacze odprawiają mroczny rytuał. W pierwszej kolejności wyeliminuj pojedyncze zjawy czające się w lesie, dopiero potem zaatakuj tych przy ołtarzu. Zabierz zniszczony amulet i wróć do klasztoru.

Jak naprawić skażony amulet?

PODPOWIEDŹ 15. Pokaż Oko Innosa Pyrokarowi. Ten wyśle cię do Vatrasa z Khorinis. Tu dowiesz się, że jedynym sposobem naprawy amuletu jest powtórne odprawienie rytuału. W ceremonii ma uczestniczyć trzech magów: Vatras, Pyrokar oraz Xardas. Potrzebne są także trzy bagienne zioła i złotnik, który naprawi oprawkę amuletu.

Jak zebrać magów przy kamiennym kręgu?

PODPOWIEDŹ 16. Vatras i Xardas ruszą na miejsce ceremonii, gdy tylko ich o to poprosisz. Tylko Pyrokar stroi fochy. Odszukaj Xardasa, a opowie ci o księdze, która nakłoni kapryśnego maga do współpracy. Udaj się do majątku Sekoba. Pokonaj Poszukiwaczy, po czym kluczem otrzymanym od Xardasa otwórz skrzynię z księgą. Pokaż ją Pyrokarowi, aby zgodził się pracować z nekromantą i dołączył do pozostałych magów.

Kto naprawi oprawkę amuletu?

PODPOWIEDŹ 17. Jedyna osoba zdolna naprawić oprawę to kowal Bennet - którego poznałeś w majątku Onara. Niestety złotnik siedzi w celi więzienia Khorinis. Porozmawiaj z nieszczęśnikiem, a potem kolejno z Andre i Lordem Hagenem. Dowiesz się, że świadkiem zbrodni był Cornelius - tutejszy sekretarz. Kłamcę znajdziesz na piętrze zamku. Przekup go, okradnij, uporczywie nagabuj lub po prostu daj po głowie. Zdobyty notatnik pokaż Hagenowi. Kowal zostaje uwolniony. Odwiedź jego warsztat w majątku Onara i daj do naprawy amulet. Nie zapomnij odebrać drogocennej błyskotki!

Kiedy awansuję w gildii?

PODPOWIEDŹ 18. Pod koniec trzeciego rozdziału gry, po uwolnieniu Benneta lub nakłonieniu magów do współpracy. Strażnik jest pasowany na paladyna, żołnierz zostaje łowcą smoków, a kapłan-mag jest dopuszczany na wyższy poziom wtajemniczenia.

Jak pozbyć się uciążliwej klątwy?

PODPOWIEDŹ 19. Przekleństwo, jakie rzucają na ciebie Poszukiwacze, nie pozwala regenerować sił w trakcie snu. Pozostają zaklęcia uzdrawiające (Vatras), zioła i tradycyjne posiłki. Klątwę jest w stanie usunąć Pyrokar. Niestety sknera żąda za pomoc 300 sztuk złota! Na tym etapie gry Poszukiwacze stoją na każdym rogu, zatem lepiej na pewien czas pogodzić się z przekleństwem i w pogoń za złodziejem amuletu wziąć zapas magicznych mikstur. Z pomocy Pyrokara skorzystaj dopiero po przetrzebieniu mrocznych zjaw, przed wyprawą do Kolonii.


i to na tyle;) lecz napisalem sobie 3 i 2 czesc w notatniku tylko skopjuje i juz Wink
Czw 15:25, 18 Sty 2007
maniak
Gość






Post
ok piszcie 3 czesc juz pisze Very HappyVery Happy
Czw 15:26, 18 Sty 2007
haderQ
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
maniak napisał:
ok piszcie 3 czesc juz pisze Very HappyVery Happy


Maniak nie ładuj tego typu postów, bo będę je usuwał. Nie chodzi mi o to, żebyś pisał 100 postów dziennie tylko żebyś pisał konkretne posty. Jak tak dalej pójdzie to będzie w końcu będzie ban. Aha i zrób coś z pisownią, nie lubię tylu błędów i sprawdzaj sobie posty zanim dodasz...
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:31, 18 Sty 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna » Pomoc w grach i innych :) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin