Orkowie to bardzo silna, aczkolwiek wolna rasa. Specjalizują się w wysokiej odporności na różnorakie osłabienia.
Orkowie mają wysoki poziom MP i HP przez dużą siłę. Ciekawie jest, jeśli chodzi o zbroję. Orki często zamiast zbroi mają tatuaże o magicznych właściwościach. Mają jednak niski współczynnik DEX, co powoduje, że ruszają się i atakują wolniej niż pozostałe rasy. To samo jest z trafianiem i unikami.
Staty początkowe orka wojownika:
INT 18
STR 40
CON 47
MEN 27
DEX 26
WIT 12
Orkowie mistykowie to nie typowi human mystic. Przez swoją dużą siłę bardziej jadą atakami fizycznymi. Najpierw obniżają HP a potem dobijają takiego niedołęgę przez Soul Cry tongue. Jeśli taki mistyk jednak straci dużo HP używają Blood Feast przez co zabierają oponentowi życie, a sami się regenerują.
Staty początkowe orka mistyka:
INT 31
STR 27
CON 31
MEN 42
DEX 24
WIT 15
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach