Przegląd tematu
Autor Wiadomość
Cast
PostWysłany: Wto 23:24, 06 Mar 2007    Temat postu:

no ja tez oczywiscie Very Happy Smile pyk
MASACRE
PostWysłany: Nie 18:17, 04 Mar 2007    Temat postu:

Ja je lubie
Gomez
PostWysłany: Nie 17:57, 04 Mar 2007    Temat postu:

mi też sie nudza
MASACRE
PostWysłany: Czw 20:57, 08 Lut 2007    Temat postu:

mi tam się nie nudzą tomb ridery(wiadomo że tak ale po dlugim czasie bardzo) cool są
Cast
PostWysłany: Sob 17:01, 27 Sty 2007    Temat postu:

zapewniam ze ta jest na serio o wiele lepsza od poprzednich wersji Wink wciaga i ma zajebistą fabułe Wink
maniak
PostWysłany: Pią 1:58, 26 Sty 2007    Temat postu:

juz mi sie znudzily gry z wielkiej serii Tomb Raider ;(
Cast
PostWysłany: Nie 15:41, 14 Sty 2007    Temat postu: [14.01.2007] Tomb Raider: Anniversary

Tomb Raider: Anniversary



Data premiery: Pierwszy kwartał 2007
Wymagania: - Mhz, - MB RAM, - MB grafiki
Platforma: PC
Gatunek: Przygodowa
Producent: Crystal Dynamics
Wydawca: Eidos
Nośnik: nieznany



Serii Tomb Raider z pewnością nie trzeba nikomu przedstawiać. Buszująca już od 10 lat na rynku gier komputerowych Lara Croft zdobyła ogromną ilość fanów na całym globie. Siedem tytułów gry robi swoje. Niemniej, nawet najlepszy pomysł może się kiedyś przejeść, a jego realizacja stracić na jakości oraz inwencji. Dokładnie ta bolączka dotknęła starego dobrego Tomb Raider’a, jeszcze za czasów kiedy jego tworzeniem zajmowało się studio Core Designe. Trzeba bowiem przyznać, że ostatnie tworzone przez owego developera części gry nie zaskakiwały ani grafiką ani sposobem wykonania. Jestem pewien, iż połowę fanów oczekujący z zapartym tchem, świetnie zapowiadającego się Tomb Raider: Angel Of Darkness, po jego wyjściu trafił najzwyczajniej w świecie szlak. Błędy oraz niedociągnięcia w AoD można było bowiem wyliczać na palcach, nie tylko swoich. Badziewne sterowanie, bugi na każdym kroku, przeciętna, pełna błędów fabuła … to tylko początek długiej listy. Osobiście, byłem wówczas gotów na zawsze pochować słodką Larę.


Chwalmy pana, że Eidos Interactive nie podzieliło moich poglądów. Zaprzęgnięte do wydania 7 części Tomb Raider’a studio Crystal Dynamics (seria Legacy of Kain) na czele z Toby’m Garda (twórcą oryginalnego Tomb Raider'a) dokonało bowiem cudów, a stara wyeksploatowana do granic możliwości Lara Croft odrodziła się na nowo, niczym feniks. Nie ulega żadnym wątpliwościom fakt, iż Tomb Raider: Legend postawił umierającą serię na nogi. Świetna grafika, muzyka, sterowanie, nowe animacje Lary, rewelacyjne lokacje, fabuła oraz najważniejsze – powrót do korzeni TR’a, a więc eksplorowanie odległych, zapomnianych zakątków świata, zabawa w prawdziwego archeologa z dwiema lśniącymi berettami na ślicznych udach – to dokładnie to, co tygryski lubią najbardziej.

W przypadku ogromnego sukcesu TR: Legend nie można było spodziewać się niczego innego, jak tylko równie dobrej kontynuacji.



Pierwsze informacje odnośnie powstania kolejnego Tomb Raider’a pojawiły się w październiku 2005 roku. SCI Entertainment zapowiedziało wówczas powstanie nowej gry z serii, będącej najprawdopodobniej remake’m pierwszej części przygód panny Croft. Prawdziwy kąsek dla fanów, przygotowany z myślą o jej dziesięcioleciu został podtrzymany. Niestety, co widać po dacie powstania tej zapowiedzi, Crystal Dynamics nie zdołało dotrzymać terminu, a więc równo dziesięciu lat od powstania części pierwszej. Za sprawą tej wpadki, pierwotny tytuł Tomb Raider: 10th Anniversary Edition zastąpiony został samym Tomb Raider: Anniversary.



Ciekawostką jest fakt, iż Anniversary nie będzie dokładną kopią TR1. Crystal Dynamics postanowiło bowiem pokazać swoją własną wersję wydarzeń opartych fabularnie o pierwowzór. Przyjdzie nam więc podziwiać stare, dobrze znane lokacje, wzbogacone o sporo nowych pomysłów, zarówno w kwestiach technicznych (rozmieszczenie przycisków, dźwigni, pochylni itd.), jak i architektonicznych (wygląd poszczególnych lokacji oraz wszelkich zabudowań). Remake wzbogacony zostanie również o elementy dotyczące gameplay’u, z którymi mogliśmy spotkać się w Legend. Mowa tutaj choćby o lince magnetycznej, dzięki której Lara mogła przyciągać oraz obracać wiele przedmiotów.



W kwestii grafiki podziwiać będziemy widoki oparte na silniku graficznym zastosowanym w Tomb Raider: Legend. Będzie więc ładnie i kolorowo, niekiedy mrocznie oraz klimatyczne, a więc dokładnie tak jak być powinno. Oprawa dźwiękowa nadchodzącego Tomb Raidera, to już bezpośredni powrót do części pierwszej. Troels Folmann, kompozytor odpowiedzialny za muzykę z TR: Legend podjął się przerobienia ścieżki dźwiękowej części pierwszej oraz dodał wiele nowych aranżacji utworów. Podobne do tych z klasycznego TR’a motywy muzyczne oraz dźwiękowe, przyjdzie więc fanom podziwiać na każdym kroku (ciekawostką jest fakt, iż dźwięk odnajdywanych przez gracza sekretów będzie identyczny jak w części pierwszej).


Anniversary, nastawione na czerpanie tego, co najlepsze z założeń oryginalnego Tomb Raider’a, pełne eksploracji oraz emocjonujących zagadek przyjdzie nam podziwiać wiosną 2007 roku (marzec, kwiecień). Należy również dodać, iż równocześnie z jubileuszowym remake’m powstaje 8 część przygód pani archeolog, której wyjście zapowiedziane jest na rok 2008. Jak widać mamy do czynienia ze zjawiskiem, które nazwać można „Wielkim powrotem panny Croft”, pozostaje tylko czekać oraz mieć nadzieję, iż będzie to powrót udany.

ScreenShoty

~1~
~2~
~3~

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.